Ooooo de eerste keer naar de tandarts ,ja dat is ook weer een nieuwse ervaring in het leven van een kindje , leuk die foto in de grote zetel , hij ziet er helemaal niet bang uit , ik denk dat mama meer ongemakkelijk was dat Finn , allez dat was mijn ervaring in die tijd hihi . Prachtig Layout zoals altijd !!!!