Kimberly27 Feb 17, 2024 So sweet! Love the photo and the clustering with all the fun elements tucked in
Scrap-therapy Feb 17, 2024 J'adore ta page ici aussi! Elle est tres coloree, plein de jolis clusters et d'elements trop mignons tout autour de cette belle photo! Gaston est gate, c'est trop chou! J'adore ta banniere et les empreintes de chien, hihihi!
J'adore ta page ici aussi! Elle est tres coloree, plein de jolis clusters et d'elements trop mignons tout autour de cette belle photo! Gaston est gate, c'est trop chou! J'adore ta banniere et les empreintes de chien, hihihi!
Kjersti Feb 19, 2024 Oh wow Lea, this layout is gorgeous. You did such a fantastic job with the kit and template. Love!!!!
Oh wow Lea, this layout is gorgeous. You did such a fantastic job with the kit and template. Love!!!!
AmieN1 Mar 4, 2024 Gaston does look so much like our Cooper! So cute & so much personality! I love how you used this fun kit too!
Gaston does look so much like our Cooper! So cute & so much personality! I love how you used this fun kit too!